arbetsprover







book cover I





idag var sista inlämningsdagen för arbetsproverna, så nu vågar jag äntligen visa vad jag gjort (man vill ju inte riskera att någon ser mina alster och härmas, heh);

1. 2. 3. illustration/fotomanipulation som ska beskriva händelser ur min barndom. den första var när jag klippte av min lugg i protest för att att jag inte ville vara med på familjefotot. den andra när vår hund bet mig i handen och sen fick jag en vårta just där. jag trodde jättelänge att man fick vårtor av hundar. den tredje är att jag jämt ville ha exakt likadana klänningar som min storasyster. fast i en annan färg förstås. man vill ju inte härmas.

4. 5. designa ett omslag till en (fiktiv) bok. min fick heta 'The Art of Spooning and other Short Stories'.

6. om jag hade ett bokförlag skulle det heta Bunny Bisou Books och såhär skulle mitt visitkort se ut.

Comments
Name: Maja

Du är grym Linn. Helt sjukt bra, jag menar det verkligen!

2010-03-09 @ 23:26:35
Name: Teresia

Vad kreativ du är! :) Jätteroligt att se vad ni gör på din utbildning. Trivs du bra?

2010-03-10 @ 11:25:43
URL: http://terla.blogg.se/
Name: syrran

Dom är fabulastiska linn! Kommer du inte in så anmäler jag! Pusss

2010-03-10 @ 14:31:56
Name: Jasmine

wow. så himla bra arbete! det här är något av det finaste jag sett. gud gud gud så bra!

2010-03-23 @ 15:00:23
URL: http://spaceshit.blogg.se/
Name: Linn

tack allihopa!

2010-03-23 @ 22:25:19
URL: http://youlookgoodhun.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0